Προστάτεψε τις κνήμες σου με αυτές τις απλές ασκήσεις!

Συνήθως δεν σκεφτόμαστε τι μπορούμε να κάνουμε για να κρατήσουμε ένα τραυματισμό, μέχρι την στιγμή που μας συμβαίνει. Οι κνημιαίοι τραυματισμοί κνήμης συμβαίνουν συνήθως προκαλούνται από υπέρχρηση και ξαφνικό άλμα στον εβδομαδιαίο όγκο χιλιομέτρων σου. Επίσης μπορούν να προκληθούν από αδύναμο μυϊκό σύστημα.

Μαζέματα πετσέτας

Με τα δάχτυλα του ποδιού σου μαζεύεις αργά την πετσέτα.

3 σετ, 10 επαναλήψεις.

Monster Walks

Με τα πόδια σε μεγαλύτερο άνοιγμα από των ώμων, τοποθετείς ένα λάστιχο γύρω από τα γόνατά σου και με ανοιχτά βήματα περπατάς μπροστά και διαγώνια. Στην συνέχεια κάνεις βήματα προς τα πίσω.

3 σετ, 10 βήματα μπρος και πίσω.

Άρσεις ποδοκνημικής σε step

Με το ένα πόδι στέκεσαι στην άκρη του step και εκτελείς άρση ποδοκνήμικης σε όλο το εύρος κίνησης της.

3 σετ, 10 επαναλήψεις.

Άρση λεκάνης γέφυρας στο ένα πόδι

3 σετ, 10 επαναλήψει το κάθε πόδι.

Παρακάτω ακολουθεί και το βίντεο με τις ασκήσεις: 


Πηγή: runnersworld.com

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος, Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ, Running Coach