Τα πους απς δεν είναι η μόνη επιλογή!

Αυτό το 10λεπτο πρόγραμμα ώμων χωρίς βάρος σχεδιάστηκε από την προπονήτρια Kenta Seki και είναι το αγαπημένο της όταν θέλει να γυμνάσει το πάνω μέρος του σώματός της.

Ο λόγος που αγαπάει αυτό το πρόγραμμα είναι επειδή νιώθει ένα γλυκό κάψιμο στους ώμους αλλά και επειδή ενεργοποιεί και άλλους μύες. Οι ασκήσεις σε αυτό το πρόγραμμα εστιάζουν στους δικεφάλους και τρικεφάλους, αλλά περιλαμβάνουν και άλλες μυϊκές ομάδες όπως, κορμό, ώμους, και πλάτη.

Έτσι, οι ισομετρικές ασκήσεις δουλεύουν καλύτερα όταν προσθέτεις λίγη αντίσταση, αυτός είναι ο λόγος που οι κινήσεις αυτές είναι πολύ αποτελεσματικές χωρίς βάρη. Ας αρχίσουμε.

Το όλο θέμα θα πρέπει να σου πάρει 10 λεπτά, λέει η Seki. Και μπορεί να παρατηρήσεις ότι δεν υπάρχουν διαλείμματα για ξεκούραση. Αυτό είναι που θα κάνει τους καρδιακούς παλμούς να ανέβουν στα ύψη προσπαθώντας να ολοκληρώσεις τρεις κύκλους μέσα στα 10 λεπτά. Αλλά μην ξεχνάς να ακούς το σώμα σου όπου χρειάζεται και να παίρνεις διάλειμμα.

  • Κάνε 10 επαναλήψεις κάθε άσκηση
  • Επανέλαβε για 3 κύκλους

Στήριξη σανίδα (αγκώνες-παλάμες).

Στήριξη σανίδα και πλάγια μετατόπιση.

Burpees με πους απς.

Στήριξη σανίδα και επαφή αντίθετης παλάμης με αντίθετο ώμο.

Πους απς διαμάντι.

Κοιλιακοί Mountain Climber με στροφή γονάτου προς τα μέσα.


Πηγή: self.com

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος, Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ, Running Coach