1.Η διάταση που πρέπει να κάνει κάθε δρομέας.

Δες εδώ την διάταση που ΣΙΓΟΥΡΑ πρέπει να κάνεις.

2.Ποια είναι η σούπερ βιταμίνη για την υγεία σου;

Η απάντηση είναι η βιταμίνη D, η οποία έχει πολύ θετική δράση στα θέματα γονιμοποίησης και έκβασης της εγκυμοσύνης.

3.Αυτή η μελέτη αμφισβητεί την αξία των συμπληρωμάτων Ω – 3 λιπαρών οξέων.

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό JAMA Cardiology εξέτασε την επίδραση 10 διαφορετικών κλινικών δοκιμών που περιελάμβαναν συμπληρωματική χορήγηση Ω-3 λιπαρών οξέων και δε φάνηκε καμία σημαντική διαφορά στη μείωση των καρδιαγγειακών επεισοδίων.

4.Σημάδια που δείχνουν πώς μάλλον γερνάς πιο γρήγορα από όσο θα έπρεπε.

  • «Παλεύεις με τη ξηρή και θαμπή επιδερμίδα.
  • Κάθεσαι παραπάνω από όσο παλιότερα.
  • Έχεις κάποια επίμονα κιλά στην κοιλιά.
  • Τα μάτια σου είναι κόκκινα ή κουρασμένα.
  • Ξεχνάς όλο και περισσότερο ή έχεις προβλήματα συγκέντρωσης.

5.Ώρα για ενδυνάμωση.

Με αυτές τις ασκήσεις θα τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα. #Train 


Επιμέλεια: Μαρία Μεντζέλου