ALERT

Hey Runster! Έχεις παρατηρήσει την «πόζα» σου όταν τρέχεις;

Σίγουρα τα πόδια σου είναι το σημαντικότερο “εργαλείο” όταν τρέχεις. Βασικά, είναι το πολυτιμότερο. Η κατάλληλη προσγείωση, ο βέλτιστος ρυθμός και το δυναμικό πάτημα είναι όλα στοιχεία ενός καλού στυλ τρεξίματος.

Ωστόσο, το ήξερες ότι η καλή στάση του σώματός σου παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην αποδοτικότητά σου όσο τρέχεις;

Αν το πάνω μέρος του σώματός σου είναι δύσκαμπτο, πολύ σφιχτό και καμπουριασμένο, τότε μπορεί να δυσκολέψει τις επιδόσεις σου. Γι’ αυτό είναι εξίσου σημαντικό να δουλέψεις την στάση του σώματός σου τόσο όταν τρέχεις όσο και στην καθημερινότητά σου – στο σπίτι, στο γραφείο, στην βόλτα σου.

Ακολούθησε λοιπόν τα παρακάτω 4 tips και τσέκαρε τα αποτελέσματα. .

1. Χαλάρωσε τους ώμους σου!

Με άλλα λόγια, μην καμπουριάζεις, μην σφίγγεις τους ώμους σου κοντά στα αυτιά σου. Αντιθέτως, όρθωσε το ανάστημά σου κρατώντας τους ώμους σου πίσω και προς τα κάτω. Αυτό θα σε βοηθήσει να κρατήσεις τον κορμό σου ορθά και να ενεργοποιήσεις ομαλά τους βασικούς μύες του κορμού. Σε τελική ανάλυση, με τον τρόπο αυτό, θα προστατέψεις την μέση σου και θα κρατήσεις καλή ισορροπία όσο τρέχεις.

2. Μην σφίγγεις τα χέρια σου! 

Η αυξημένη ένταση σε οποιοδήποτε σημείο του σώματός σου την ώρα που τρέχεις θα εμποδίσει την ταχύτητα και την αποδοτικότητά σου. Και αυτό ισχύει φυσικά και για τα χέρια σου. Αν κουβαλάς τυχόν αξεσουάρ, όπως κινητό, MP3 player ή μπουκαλάκι με νερό, πρόσεξε την γροθιά σου και μην τείνεις να τα σφίγγεις πάρα πολύ. Αν πάλι δεν κουβαλάς τίποτα, άφησε τα δάχτυλά σου ελεύθερα και άνοιξε χαλαρά τις παλάμες σου. Ξέχνα οποιαδήποτε ένταση, ανέπνεε κανονικά και διατήρησε τον ρυθμό σου χωρίς άγχος ή πίεση.

3. Άνοιξε τους αγκώνες σου! 

Θυμήσου να διατηρείς σχετικά ανοιχτούς τους αγκώνες σου – περίπου σε γωνία 90 μοιρών – ώστε τα χέρια σου, όταν κατεβαίνουν, να είναι παράλληλα στο έδαφος. Αυτό θα σε βοηθήσει να κρατήσεις του ώμους σου χαλαρούς και θα αποφορτίσει τον λαιμό και την ωμοπλάτη σου από οποιαδήποτε αίσθηση πίεσης. Επίσης, τα χέρια σου φρόντισε να κινούνται μπρος-πίσω και όχι πλάγια και απέφυγε να τα κινείς κολλητά με τον κορμό σου – πολύ συχνό λάθος για, αρχάριους και μη, δρομείς. Επικεντρώσου, Runster, στο να ωθείς τον εαυτό σου μπροστά σε ευθεία γραμμή και να μην «ξεφεύγει» ο κορμός σου δεξιά-αριστερά, χανοντας έτσι την ισορροπία σου.

4. Χαλάρωσε και τον λαιμό σου επίσης! 

Όπως και το υπόλοιπο του κορμού σου, έτσι και τον λαιμό σου τον θέλεις χαλαρό και αποφορτισμένο .Χαλαρώνοντας τους ώμους και τα χέρια σου, θα μπορέσεις να κρατήσεις και τον λαιμό σου ιδανικά, μακριά από πίεση και σφίξιμο. Μην ξεχνάς να κρατάς το κεφάλι σου ώμους επάνω και κοιτώντας την ευθεία μπροστά σου. Μην κολλάς το σαγόνι στο στήθος σου!


Πηγή: theactivetimes.com