Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
FEEL BETTER 

Το περπάτημα είναι ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους άσκησης. Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάς, μπορείς να καταφέρεις να χάσεις εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα ή περισσότερο.

Σκέψου το, Runster! Σε λιγότερο από 5 μήνες μπορείς να είσαι 10 κιλά ελαφρύτερος. Ταυτόχρονα με την απώλεια των περιττών κιλών, θα τονώσεις τους μύες και θα βελτιώσεις την καρδιαγγειακή υγείας σου.

Ο αριθμός των θερμίδων που μπορείς να κάψεις με το περπάτημα καθορίζεται από το αρχικό σου σωματικό βάρος και τον ρυθμό με τον οποίο θα περπατάς. Κατά μέσο όρο, αν διατηρήσεις μια ταχύτητα βαδίσματος στα 6,4 χλμ/ώρα μπορείς να κάψεις περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα!

Δεν χρειάζεται απαραίτητα να διατηρείς διαρκώς αυτόν το ρυθμό. Για παράδειγμα, αν πάρεις απόφαση να διανύεις 5 χλμ παραπάνω κάθε μέρα, τότε θα καις επιπλέον 300 θερμίδες την ημέρα. Μπορείς να περπατήσεις ακόμα μικρότερη απόσταση από εκείνη και να το συνδυάσεις με το καθημερινό σου πρόγραμμα.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις σύγχρονες εφαρμογές για smartphones και να έχεις ένα δικό σου “βηματόμετρο” που θα σε βοηθήσει να κάψεις επιπλέον θερμίδες, καθώς θα μετράς εύκολα πόσα βήματα κάνεις.

Πόσα βήματα πρέπει να κάνεις για να χάνεις μισό κιλό/εβδομάδα

Για να χάσει βάρος ο μέσος άνθρωπος πρέπει να κάνει περίπου 2.000 βήματα σε κάθε 1,6 χλμ που βαδίζει. Σε αυτή την απόσταση θα κάψει περίπου 100 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι το βηματόμετρο θα σε βοηθήσει να παρακολουθείς τα βήματά σου, πόσα χιλιόμετρα διανύεις κάθε μέρα και πόσες θερμίδες καις.

  • 1,5 χλμ = 2.000 βήματα και 100 θερμίδες που καίγονται
  • 0,5 κιλά = 3.500 θερμίδες
  • Απώλεια βάρους 0,5 κιλών την εβδομάδα = 500 θερμίδες ανά ημέρα
  • Για να χάσεις λοιπόν μισό κιλό ανά βδομάδα, θα πρέπει να προσθέσεις 10.000 βήματα στη μέρα σου

Πηγή: iatropedia.gr