Η δίαιτα «Eco-Atkins πρόκειται για μια παραλλαγή της αρχικής δίαιτας με τη διαφορά ότι είναι περισσότερο πράσινη.

Εμπνευστές της είναι ερευνητές στο Νοσοκομείο του Αγίου Μιχαήλ στο Τορόντο οι οποίοι διατήρησαν την ίδια αναλογία πρωτεΐνης και υδατανθράκων, όπως στην πρωτότυπη δίαιτα Atkins, αλλά αντικατέστησαν την υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ζωικές πρωτεΐνες με φυτικές (κυρίως από σόγια και γλουτένη).

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύσαν στο Archives of Internal Medicine, οι συμμετέχοντες στην έρευνα έχασαν κατά μέσο όρο 8,8 κιλά. Επίσης παρουσιάζαν μείωση της πίεσης του αίματος , της χοληστερόλης και των επιπέδων των τριγλυκεριδίων τους.

Τι μπορείς να φας

Επιτρέπεται η κατανάλωση τροφίμων που αποτελούνται κυρίως από υγιεινά λίπη , τα τρόφιμα σόγιας, τα φασόλια,οι ξηροί καρποί, τα φρούτα, και τα λαχανικά.

Η λήψη πρωτεΐνης προέρχεται κυρίως από γλουτένη, σόγια, προϊόντα λαχανικών, ξηρούς καρπούς λαχανικά και τα δημητριακά. Επίσης περιλαμβανει τα καλά λίπη από έλαιο canola, το ελαιόλαδο, το αβοκάντο και τα καρύδια.

Τι λένε οι ειδικοί

Ο Robert Eckel, MD, καθηγητής από το Πανεπιστήμιο του Ντένβερ πρώην πρόεδρος της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταρείας επισημαίνει ότι η Eco-Atkins είναι σίγουρα καλύτερη από την αρχική δίαιτα Atkins – αλλά και οι δύο είναι υπερβολικά περιοριστικές για τους περισσότερους ανθρώπους Το γεγονός αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην συμμόρφωση των ασθενών.


Πηγή: iatropedia.gr