To χάσιμο των κιλών δεν πρέπει να είναι ένα μεγαλεπήβολο και δύσκολο task για σένα.

Στην πραγματικότητα, το κλειδί για να χάσεις πόντους και να καταφέρεις να διατηρηθείς στα κιλά σου είναι η υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών. Ευτυχώς, υπάρχουν απίστευτα εύκολες αλλαγές στον τρόπο ζωής σου που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα, οι οποίες χρειάζονται λίγο χρόνο και προσπάθεια.

Συγκεντρωτικά, αυτές οι αλλαγές θα αφήσουν μια αλληλεπίδραση που διαρκεί σε σχέση με τη συνολική σου απόδοση και το βάρος σου. Δοκίμασε αυτά τα αποδεδειγμένα, πανεύκολα tips και χάσε κιλά που ποτέ δεν είχες σκεφτεί:

1. Πρόσθεσε κίνηση. Το περπάτημα λίγο παραπάνω εδώ και εκεί – ειδικά όταν συνδυάζεται με άλλες συνήθειες – μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια των κιλών και να σε βοηθήσει να βελτιώσεις τη διάθεσή σου.

“Ξεκίνα με ένα βραδινό περίπατο κοντά σου,” αναφέρει η Lisa Mastela, RDN, health coach στο Arivale. “Μετά πρόσθεσε άλλο ένα τετράγωνο… κάνε ένα διάλειμμα ανεβαίνοντας τα σκαλιά ή μια πρωινή γρήγορη βόλτα. Σύντομα θα κινείσαι περισσότερο σε καθημερινή βάση”.

2. Πιες περισσότερο νερό. Στην περίπτωση που χρειάζεσαι περισσότερους λόγους για να ενυδατωθείς, “γνώριζες ότι οι ενδείξεις ότι πεινάς είναι συχνά ενδείξεις ότι διψάς;” αναφέρει η Lisa. “Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι πεινάνε ενώ βρίσκονται σε κατάσταση δίψας, έτσι το να είσαι ενυδατωμένος μπορεί να σε προφυλάξει από την ψευδαίσθηση ότι πεινάς.

“Επιπρόσθετα, για να κόψεις τις λιγούρες σου, το να δώσεις έμφαση στην κατανάλωση νερού μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις. Ακόμη και αυτές που χαρακτηρίζονται ως υγιεινές επιλογές μπορεί να είναι τελικά υψηλά θερμιδικά”, αναφέρει.

3. Φάε περισσότερα λαχανικά. “Δεν μπορώ να μην αναφέρω τη σπουδαιότητα των λαχανικών όταν πρόκειται να χάσεις βάρος,” αναφέρει η Lisa. “Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό και χαμηλά σε θερμίδες — που σημαίνει ότι γεμίζεις το στομάχι σου χωρίς να γεμίζεις την περιφέρειά σου.”

Το να προσθέτεις πρασινάδα στο διαιτολόγιο σου μπορεί να μοιάζει τρομακτικό γι’ αυτό ξεκίνα με μικρές μερίδες. “Πρόσθεσε λαχανικά στο πιάτο του βραδινού σου, μετά και στο μεσημεριανό σου, μετά αύξησε την ποσότητα, και έτσι προχώρα” εξηγεί η Lisa. ” Πριν το καταλάβεις, θα έχεις μισό από το πιάτο σου γεμάτο λαχανικά σε κάθε γεύμα σου.”

4. Κοιμήσου 8 ώρες. “Η διαχείριση του stress και η βελτίωση του ύπνου είναι στην πραγματικότητα δυο σημαντικά στοιχεία για να χάσεις κιλά,” λέει η Lisa στο POPSUGAR. “Αν νιώθεις στρεσαρισμένος ή στερημένος από ύπνο, το σώμα σου βρίσκεται σε τέτοιο βαθμό άμυνας που πιθανόν να κρατήσει θερμίδες και πάχος περισσότερο από ότι αν ήσουν χαλαρός και ξεκούραστος.” Χρειάζεσαι κι άλλα επιχειρήματα;

“To stress και ο ύπνος κάνουν δυσκολότερο τον αυτοέλεγχό σου. Σοβαρά, σήκωσε το χέρι αν έχεις παραγγείλει πίτσα γιατί ένιωθες κουρασμένος ή είχες μια δύσκολη μέρα,” συνεχίζει. Άκου τη γυναίκα: δούλεψε να μειώσεις το άγχος σου και πάρε κανέναν υπνάκο!”

5. Κόψε το αλκοόλ. Συγγνώμη γι’ αυτό αλλά το αλκοόλ ίσως είναι αυτό που στέκεται ανάμεσα σε σένα και τους στόχους σου. ” Το αλκοόλ συγκεντρώνει πολλές θερμίδες, μπορεί να οδηγήσει στην υπερκατανάλωση μειώνοντας τον αυτοέλεγχο του ατόμου να αποφύγει ανθυγιεινά φαγητά, και προκαλώντας το σώμα να αποθηκεύσει το λίπος που τρώει από το να το κάψει,” αναφέρει η Lisa.

6. Δοκίμασε ένα καινούργιο workout. Δεν είναι όλα διάδρομος και βάρη! Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ιδρώσεις και να φτάσεις τους στόχους σου αναφορικά με το βάρος σου, έτσι βρες αυτόν που ταιριάζει περισσότερο σε σένα.

Οτιδήποτε μπορεί να είναι, χορός, yoga, pilates ή να σκαρφαλώνεις σε ένα βράχο, “υιοθέτησε μια συνηθισμένη ρουτίνα άσκησης ενώ χάνεις κιλά (από μια υγιεινή διατροφή) θα σε φτάσει στην επιτυχία διατηρώντας τα κιλά που έχασες,” αναφέρει η Lisa.

7. Γράφε οτιδήποτε τρως. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους να χάσεις κιλά; Nα έχεις επίγνωση τι βάζεις στο στόμα σου. Κάνε αυτό διατηρώντας ημερολόγιο με το τι κατανάλωσες. Μια μελέτη του 2008 που έγινε σε 1.700 παχύσαρκους, αυτοί που κρατούσαν ημερολόγιο με το τι έτρωγαν διπλασίασαν το χάσιμο των κιλών τους σε σχέση με αυτούς που δεν το έκαναν. Σημείωσε το!

8. Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα. “Τα πιάτα είναι τεράστια!” αναφέρει η Lisa. ” Το να χρησιμοποιείς ένα μικρότερο πιάτο θα σε βοηθήσει να έχεις τον έλεγχο των μερίδων σου χωρίς να νιώθεις στερημένος.” Επίσης είναι ένας εύκολος και απλός τρόπος να χάσεις κιλά.


Πηγή: popsugar.com

Επιμέλεια: Αμαλία Χατζηλάμπρου