Είναι γνωστό ότι η άσκηση κάνει καλό στην υγεία, αλλά τι είναι αυτό που πραγματικά ψάχνεις και θες;

Αρχικά, ξεκίνα να ασκείσαι οπουδήποτε’” – αυτό το έχεις ξανακούσει, σωστά; Αυτό δουλεύει μερικές φορές, αλλά όταν γίνεται απλή ρουτίνα τότε ξεκινά η διαφωνία. Η άσκηση δεν είναι κάτι εύκολο.

Πρέπει να βρεις το χρόνο μέσα στη μέρα σου, το κίνητρο για να πας, να ενεργοποιηθείς, να αναμετρηθείς με μια άσκηση, να κάνεις ένα ντους και τελικά να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Χρειάζεται αυτοπεποίθηση και προσπάθεια ώστε να διατηρήσεις μια fitness συνήθεια.

Έχοντας να σκεφτείς όλα αυτά, εσύ πραγματικά θες να ξεκινήσεις οπουδήποτε; Δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζεις.

To να βρεις το σωστό μέρος μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ του “κατακτώ” τους στόχους μου και απλά τους “σκέφτομαι”.

Είτε θες να υιοθετήσεις μια καινούργια fitness συνήθεια είτε απλά έχεις βαρεθεί με τη τωρινή σου ρουτίνα, δες τα παρακάτω 3 χρήσιμα tips και έλα πιο κοντά στον πιο υγιεινό τρόπο ζωής που έχεις ονειρευτεί.

Βήμα 1: Σημείωσε τους στόχους σου στο χαρτί!

Όλοι γνωρίζουν ότι η άσκηση είναι ωφέλιμη για την υγεία, αλλά ποιο είναι το ζητούμενο σου τελικά; Τι αναζητάς πραγματικά; Γράψε τους λόγους που θες να πας στο γυμναστήριο. Προσπάθησε να συνδυάσεις τους σωματικούς με τους συναισθηματικούς λόγους. Χρειάζεσαι να γνωρίζεις και τα 2 είδη λόγων όταν τα πράγματα δυσκολεύουν.

Για παράδειγμα, αν ο στόχος σου είναι να χάσεις κιλά, αναζήτησε τη βαθύτερη αιτία. Μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από αυτό που νομίζεις, αλλά πρέπει να το ανακαλύψεις.

Βήμα 2: Κάνε έρευνα!

Αφού έχεις προσδιορίσει τους στόχους σου, προσπάθησε να τους φτάσεις. Σκέψου όπως όταν ψάχνεις για το επόμενο βιβλίο που θες να διαβάσεις. Αν ενδιαφέρεσαι για μια καλή αυτοβιογραφία, δε χρειάζεται απαραίτητα να ξοδεύεις χρόνο στο κομμάτι της επιστημονικής φαντασίας.

Τι είναι αυτό που σου αρέσει πραγματικά στην άσκηση; Τι είναι σημαντικό για σένα όταν πηγαίνεις σε ένα studio γυμναστικής; Διάβασε κριτικές, ρώτα φίλους που μπορεί να έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα, δες προφίλ στο Instagram, επισκέψου websites, και σύγκρινε προσφορές από διαφορετικά γυμναστήρια.

Πολλοί είναι οι άνθρωποι που βάζουν πρώτα το κόστος για να επιλέξουν ένα studio ή γυμναστήριο. Αυτό είναι λάθος. Πάρε το χρόνο σου και βρες το κατάλληλο μέρος για σένα και μην απορρίψεις επιλογές αποκλειστικά λόγω κόστους.

Το να διαθέσεις χρήματα για την υγεία και την καλή σου φυσική κατάσταση είναι περισσότερο χρήσιμο από το να ξοδέψεις χρήματα για άλλο λόγο ή για τον καφέ σου.

Βήμα 3: Προγραμμάτισε κάθε πότε θα ασκείσαι!

Αφού έχεις βρει το σωστό μέρος, υιοθέτησε τη συνήθεια του προγραμματισμού. Είτε πρόκειται για ένα ομαδικό πρόγραμμα είτε όχι, βάλε τα workout σου στην ατζέντα σου και προγραμματίσου τουλάχιστον 1 εβδομάδα πριν.

Αν θες να βάλεις 3 workouts την εβδομάδα προγραμματίσου αντίστοιχα. Λογικά το γυμναστήριο θα έχει μια ειδική προσφορά για τις νέες εγγραφές.

Να εκμεταλλευτείς όλες τις προσφορές που θα σου παρουσιαστούν, και παρουσίασε τον εαυτό σου στους instructors και τα υπόλοιπα μέλη.

Αν δεν προσαρμοστείς μετά από μια σειρά εβδομάδων, είναι καιρός να γυρίσεις πίσω στο βήμα 1. Μην τα παρατάς. Το να υιοθετήσεις μια τακτική fitness συνήθεια μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου προς το καλύτερο.

“Αυτό έχει συμβεί στη ζωή εκατοντάδων ανθρώπων, όπως και στη δική μου”, αναφέρει η Krystal Weisberg στο justbobbi.com. “Έτσι ενώ δε συμφωνώ με το να ξεκινάς οπουδήποτε, πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσεις άμεσα την άσκηση”, αναφέρει η Krystal Weisberg.  


Πηγή: justbobbi.com

Eπιμέλεια: Αμαλία Χατζηλάμπρου