Όσο πλησιάζουμε στις γιορτές, τόσο αυξάνονται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες που μας περιτριγυρίζουν. Δεν χρειάζεται να στερηθείς, αλλά καλό θα είναι να βάλεις λίγη προπόνηση, έστω 1-2 workouts που δεν θα αφήσουν το μεταβολισμό σου να κοιμηθεί και ενδεχομένως να περιορίσουν τις τεράστιες λιγούρες.

Πώς

Κάνε την προπόνηση κυκλικά. Πέρνα όλες τις ασκήσεις χωρίς διάλειμμα ανάμεσά τους, κρατώντας την κάθε μία για 30»-1 λεπτό (1+1 λεπτό για τα δύο μέλη σε αυτές που δουλεύουν ξεχωριστά αριστερό και δεξί). Κάνε διάλειμμα 2 λεπτά και επανάλαβε για 3 κύκλους.

Δες τις ασκήσεις και την εκτέλεσή τους:

Καλές, kind-of-fit γιορτές, #Runster!


Πηγή: runtastic.com

Eπιμέλεια: Ραφαηντίνα Πατρικέλλη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ, running coach