#RUSHING

Ένα πρόγραμμα αποτελούμενο από 3 ασκήσεις. Μπορεί να φαίνεται μικρό αλλά είναι θαυματουργό! Στόχος να εκτελέσεις τις ασκήσεις για 10 γύρους.

Έπειτα από ένα ζέσταμα 6-8 λεπτών, ολοκλήρωσε κάθε άσκηση για τις επαναλήψεις που λένε. Κάνε διάλειμμα 15 δευτερόλεπτα διάλειμμα μεταξύ των γύρων. Κάνε το λιγότερο 3 γύρους.

Άσκηση 1η: Άρσεις θανάτου.

15 επαναλήψεις.

askisi1

Άσκηση 2η: ‘T’ Πους απς.

10 επαναλήψεις εναλλάξ.

askisi2

Άσκηση 3η: Προβολή προς τα πίσω και γονατιά μπροστά.

10 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

askisi3


Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος, Γυμναστής, απόφοιτος ΤΕΦΑΑ

Πηγή: womenshealthmag.com