Tα resolutions της καινούργιας χρονιάς σχεδιάζονται για να μας δώσουν την ευκαιρία να κάνουμε αλλαγές στη ζωή μας και να πετύχουμε τους προσωπικούς μας στόχους.

Συχνά βλέπουμε τη νέα χρονιά ως ένα καινούργιο ξεκίνημα και ως μια κατάλληλη ευκαιρία για να βάλουμε θετικούς σωματικούς και ψυχικούς στόχους σχετικά με την υγεία μας, για την υπόλοιπη χρονιά.

Ωστόσο, με το να προκαλείς τον εαυτό σου με προγράμματα και προσδοκίες, είναι εύκολο να βάλεις την προσωπική σου υγεία σε δεύτερη μοίρα.

Το να διατηρείσαι προσηλωμένος στους στόχους σου μπορεί να γίνει challenging κάποιες φορές. Αν εφαρμόσεις τα παρακάτω 10 εύκολα tips, θα εξακολουθήσεις να είσαι motivated και να βάζεις την υγεία σου πάνω από όλα καθόλη την διάρκεια της χρονιάς.

1.Να καταγράφεις τις σκέψεις σου!

Πάρε ένα ημερολόγιο και γράψε τους στόχους κάθε εβδομάδας. Διατηρώντας την πορεία της εξέλιξής σου κατά τη διάρκεια του μήνα θα σε βοηθήσει να κάνεις πραγματικότητα τους στόχους σου και να παραμένεις πιστός σε αυτούς.

2. Να εξελίσσεσαι!

Κάνε τους στόχους σου μετρήσιμους ξεκινώντας από τα μικρά και δουλεύοντας, ώστε να ανεβαίνεις. Αν ένα από τα resolutions σου είναι να τρέξεις ημιμαραθώνιο, γράψου για 5 χλμ ή ακόμα και για 2χλμ, πριν το μεγάλο αγώνα. Να έχεις ρεαλιστικούς στόχους, οι μικροί στόχοι οδηγούν σε μεγαλύτερο.

3. Να ολοκληρώσεις ένα challenge!

Ένας εξαιρετικός τρόπος να δουλέψεις πάνω σε ένα στόχο σου χωρίς να χάσεις το κίνητρό σου είναι να επιλέξεις τα fitness challenges. Διάλεξε από μια ποικιλία επιλογών όπως plank, squat, ή burpee challenges ώστε να χτίσεις την αντοχή σου μέρα τη μέρα και να καταφέρεις να αποκτήσεις το δυνατό σώμα που πάντα ήθελες σε ένα μήνα ή ακόμη και σε διάστημα δυο εβδομάδων.

4. Να προετοιμάζεις τα γεύματα σου!

Απόφυγε τον πειρασμό να παραγγέλνεις απ’ έξω junk food, ετοιμάζοντας μόνος σου τα γεύματα και τα snack σου. Ονόμασε και πακετάρισε το φαγητό σου σε γυάλινες συσκευασίες ώστε να είναι εύκολα να τα πάρεις μαζί σου. Να είσαι σίγουρος ότι έχεις βάλει ποικιλία στα γεύματα σου – εμπνεύσου από συνταγές για γεύματα που προετοιμάζονται με ευκολία!

5. Nα επιλέγεις την ποικιλία!

Για να αποφύγεις να νιώθεις κουρασμένος από τη fitness ρουτίνα σου, διάλεξε κάτι καινούργιο, όπως μάθημα χορού. Αν συνήθως τρέχεις, δοκίμασε το κολύμπι ή αν ασκείσαι στο σπίτι, επίλεξε την προπόνηση σε εξωτερικό χώρο. Να έχεις ποικιλία και αυτό θα κρατήσει ζεστό το ενδιαφέρον σου! Αποτέλεσμα; Θα έχεις υψηλό κίνητρο να συνεχίσεις την πορεία σου προς την επίτευξη των στόχων σου.

6. Να περιποιείσαι τον εαυτό σου!

Για κάθε μεγάλο στόχο που πέτυχες, επιβράβευσε τον εαυτό σου με κάτι ξεχωριστό, όπως με ένα home spa. Γράψε τους στόχους σου (σ’ αυτό το καινούργιο ημερολόγιο), το προσδοκώμενο timeline, και πώς θα επιβραβεύσεις τον εαυτό σου αν το φτάσει. Μερικές φορές μπορεί να είναι μια μικρή επιβράβευση (όπως ένα lipstick που ήταν στη λίστα επιθυμιών σου) που θα σου δώσει το τέλειο κίνητρο να κατακτήσεις τους στόχους σου.

7. Να βάζεις υπενθύμιση!

Είτε το resolution σου περιλαμβάνει άσκηση 30 λεπτών τη μέρα ή να κάνεις καθημερινά meditation, χρησιμοποίησε το κινητό σου ώστε να σε βοηθήσει. Πρόσθεσε κάποιες υπενθυμίσεις στο calendar του κινητού σου ή χρησιμοποίησε το ξυπνητήρι για να σου θυμίσει να κάνεις πράγματα όπως ένα workout ή να πιεις ένα ποτήρι νερό. Υπάρχουν μερικά χρήσιμα apps που σε βοηθάνε να οργανώσεις τη ζωή σου και να πετύχεις τη λίστα με τα to-do σου.

8. Mην είσαι μόνος!

Ζήτα από τον καλύτερο σου φίλο ή από κάποιον συνάδελφό σου να κάνει join σε ένα fitness challenge ή σ’ ένα καινούργιο workout class. Αν σου αρέσει ο συναγωνισμός, βάλτε στόχους μαζί και δείτε ποιος θα τα καταφέρει πρώτος. Έχοντας έναν partener θα βοηθηθείς να έχεις μετρήσιμα δεδομένα και τα πράγματα θα γίνουν πιο διασκεδαστικά αφού θα ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον.

9. Εφοδιάσου!

Καθάρισε το ντουλάπι τροφίμων και το ψυγείο από junk food και εφοδιάσου με ποικιλία υγιεινών και νόστιμων τροφών έτσι θα είσαι πάντα προετοιμασμένος όταν έχεις λιγούρες. Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι πιο θρεπτικά. Απόφυγε chips και φρόντισε να μην έχεις εύκολη πρόσβαση σε αυτά.

10. Να είσαι χαλαρός!

Να παίρνεις σοβαρά τους στόχους σου, αλλά να παραμένεις χαλαρός. Να κατακτάς τους στόχους σου, αλλά ποιο είναι το νόημα αν δε διασκεδάζεις στην πορεία; Bάλε yoga στη ρουτίνα σου για να αποκτήσεις ισορροπία και δώσε την ευκαιρία στον εαυτό σου να δοκιμαστεί. Aν έχεις μια λιγούρα, επίτρεψε στον εαυτό σου το επιδόρπιο μετά το δείπνο και απόλαυσέ το.


Πηγή: popsugar.com

Επιμέλεια: Αμαλία Χατζηλάμπρου