Εκμεταλλεύσου τα καλοκαιρινά φρούτα, όπως οι φράουλες και τα μούρα για να φτιάξεις ένα νόστιμο smoothie με γιαούρτι. Το φρούτο προσθέτει μια φυσική γλυκύτητα, ενώ το γιαούρτι το κάνει «πλούσιο» και κρεμώδες. Τα αμύγδαλα προσθέτουν καλά λιπαρά, ίνες, και πρωτεΐνη για να σε κρατήσουν χορτάτο, και με ένα καλό μπλέντερ, δε θα καταλάβεις καν ότι είναι εκεί.

Συστατικά
  1.  4 μεγάλες φράουλες
  2. 1/2 μπανάνα
  3. 1/2 κούπα μούρα (βατόμουρα/κράνμπερι/μύρτιλλα)
  4. 85 γραμμάρια σόγια γιαουρτιού (ή γιαούρτι αν δεν το θέλεις vegan)
  5. 1 κούπα γάλα σόγιας (ή κανονικό)
  6. 12 αμύγδαλα
  7. 3 παγάκια

Οδηγίες

Βάλε όλα τα συστατικά στο μπλέντερ και χτύπα τα μαζί μέχρι να ομογενοποιηθούν και να αποκτήσουν κρεμώδη μορφή. Απόλαυσε κατευθείαν

Πίνακας διατροφικής αξίας


Πηγή: popsugar.gr
Eπιμέλεια: Ραφαηντίνα Πατρικέλλη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ, running coach