1. Πώς μπορείς να αυξήσεις την πρωτεΐνη στη μέρα σου;

Αν σε κούρασαν επιλογές όπως το γιαούρτι και το cottage, τι λες για τα ρεβίθια; Μπορείς να τα κάνεις σούπα, μπορείς ψητά να τα προσθέτεις στη σαλάτα σου ή απλά να τα έχεις σα σνακ. Πώς; Ρίξε λίγο λάδι και τα αγαπημένα σου μπαχαρικά και ψήσε τα στους 190 βαθμούς και μέσα σε 20 – 30 λεπτά θα έχεις ανά μισό φλιτζάνι 7 γραμμάρια πρωτεΐνης.

2.Πώς θα καταλάβεις ότι το ‘παράκανες’ με τη γυμναστική;

Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς, ή νιώθεις κουρασμένος παρ’ ότι κοιμάσαι, αν βλέπεις την απόδοση σου να μειώνεται και οι τραυματισμοί κάνουν την εμφάνιση τους, μάλλον ήρθε η μέρα να πάρεις »ρεπό».

3.Μπες σε ρυθμό.

Μετά από Τσικνοπέμπτη και Σαββατοκύριακο, σήμερα είναι αυτή η Δευτέρα που πρέπει να αρχίσεις να προσέχεις τη διατροφή σου. Δες εδώ τι πρέπει να έχεις υπόψιν σου για να χάσεις το περιττό λίπος.

4.Θες να είσαι πάντα σε φόρμα;

Δες εδώ πώς  5 λεπτά – 10 ασκήσεις – 1 φορά τη μέρα θα κάνουν τη διαφορά στο σώμα σου.

5.#MondayTip

Η Δευτέρα σε »πονοκεφαλιάζει»; Δες εδώ γιατί η τσίχλα μπορεί να οφείλεται για αυτό, όπως και άλλα 4 μυστικά που θα διώξουν τους πονοκεφάλους σου.


Επιμέλεια: Μαρία Μεντζέλου