1.Τρέξιμο για απώλεια βάρους

Μετά το φαγητό των γιορτών ήρθε η ώρα να μπεις ξανά σε πρόγραμμα με αυτό το προπονητικό πλάνο 8 εβδομάδων.

2.Βάλε το λάστιχο στην προπόνηση σου

Εδικά αν τρέχεις, δες εδώ 3 ασκήσεις που είναι πολύ σημαντικές για να δυναμώσεις τα ισχία σου και κατά κύριο λόγο τους απαγωγούς σου.

3.Vegetarian τρόποι για να προσλάμβεις επαρκή Β9

Είτε είσαι χορτοφάγος είτε απλά θες να μειώσεις την ποσότητα κρέατος που καταναλώνεις βρες εδώ εδώ ποια τρόφιμα μπορούν να σε βοηθήσουν να προσλαμβάνεις αρκετή ποσότητα Β9.

4.Πόσο συχνά πρέπει να τρέχω;

Είναι πολύ συχνό ερώτημα των νέων δρομέων, δες εδώ ποια είναι η αλήθεια μεταξύ του «κάθε μέρα» και του «3 φορές την εβδομάδα».

5.4 οικονομικά ρολόγια για το δρομέα που θέλει να ξέρει τα βασικά

Βρες εδώ το καλύτερο ρολόι που θα καλύψει τις βασικές σου ανάγκες.


Επιμέλεια: Μαρία Μεντζέλου