Βάλε στόχο τη νέα χρονιά να σταματήσεις να πατάς το snooze button!

Σταμάτα να γίνεσαι… “ζηλιάρης” με το φίλο σου που ξυπνάει από μόνος του το πρωί (πως είναι αυτό δυνατό), και προσπάθησε να γίνεις ένας πρωινός τύπος.

Το να ξυπνάς νωρίς το πρωί έχει τα πλεονεκτήματά του: λαμβάνεις περισσότερο φως του ήλιου, έχεις πάντα χρόνο για πρωινό ή για να ασκηθείς, και θα έρθεις αντιμέτωπος με λιγότερο πλήθος στο δρόμο σου αν πας στη δουλειά νωρίτερα.

Κοιμήσου νωρίτερα!

Είναι δύσκολο να σταματήσεις να σερφάρεις στο internet αργά το βράδυ αν είσαι νυχτοπούλι, αλλά το να έχεις στο μυαλό σου ότι οτιδήποτε κάνεις μπορεί να περιμένει για την επόμενη μέρα. Κάνε τον εαυτό σου να πηγαίνει στο κρεβάτι νωρίτερα, και θα είσαι σε θέση να ξυπνάς νωρίτερα την επόμενη μέρα.

Ξύπνα λίγο νωρίτερα κάθε μέρα!

Μπορεί να σου ακούγεται δύσκολο ξαφνικά να σηκωθείς πολύ ώρα νωρίτερα, αλλά αν βάλεις το ξυπνητήρι 10 λεπτά νωρίτερα κάθε πρωί, τότε το… σοκ θα είναι μικρότερο για τον οργανισμό σου.

Φάε ένα υγιεινό πρωινό!

Τόνωσε τον οργανισμό σου το πρωί με ένα υγιεινό πρωινό. Έτσι δε θα έχεις λιγούρες κατά τη διάρκεια της μέρας και θα είσαι και περισσότερο χαρούμενος τα πρωινά. Αν πίνεις μόνο ένα ποτήρι καφέ το πρωί, τότε έχεις καμιά αμφιβολία ότι θα είσαι γκρινιάρης νωρίς το πρωί;

Aσκήσου!

Κάνοντας γυμναστική το πρωί μπορείς να είσαι ανεβασμένος καθ’ όλη την ημέρα σου. Θα νιώθεις καλύτερα μετά από τα workout, και θα είσαι σε θέση να βγάλεις τη δουλειά σου με ενθουσιασμό σε όλη τη διάρκεια της ημέρας σου.

Κράτα το ίδιο πρόγραμμα ύπνου όλη την εβδομάδα!

Μην μπερδεύεις το βιολογικό σου ρολόι καθώς κοιμάσαι μέσα στην εβδομάδα. Δοκίμασε να κρατήσεις την ίδια ώρα ύπνου που έχεις τις καθημερινές ώστε να διατηρείς την ορμή σου. Σκέψου όλα τα πράγματα που μπορείς να κάνεις σε μια day off μέρα, όταν ξυπνάς κάποιες ώρες νωρίτερα.

Ξεκουράσου πριν πας στο κρεβάτι!

Μη βλέπεις τηλεόραση ή μην τριγυρνάς με τον υπολογιστή ή άλλα gadgets πριν πας για ύπνο, γιατί εκπέμπουν φως και ενδέχεται να μπερδεύουν τον εγκέφαλο σου ώστε να νομίζει ότι είναι νωρίτερα από ότι είναι στην πραγματικότητα.

Προσπάθησε να μην κάνεις τίποτα πολύπλοκο πριν πέσεις για ύπνο. Αντίθετα, εστίασε σε χαλαρωτικές διαδικασίες όπως να κάνεις ένα ντους ή να ακούσεις χαλαρωτική μουσική.

Επιβράβευσε τον εαυτό σου!

Θα σου γίνει ευκολότερο να σηκωθείς από το κρεβάτι αν υπάρχει κάτι να περιμένεις. Είτε είναι ένα συναρπαστικό κεφάλαιο ενός βιβλίου ή ένα show που αξίζει να το δεις, επιβράβευσε τον εαυτό σου όταν ξυπνάς νωρίς. Το αξίζεις!


Πηγή: popsugar.com

Επιμέλεια: Αμαλία Χατζηλάμπρου